2009. október 11., vasárnap

Megtalálni és Megszeretni 2.rész



Bella szemszöge

Mikor beléptem az ebédlőben láttam,hogy szerencsémre pont egy üres asztal maradt,ezért gyorsan vettem egy salátát és elindultam az asztal felé.
Miközben mentem hallottam,hogy rólam beszélgetnek néhányan,legtöbben arról beszéltek a mellettük ülővel,hogy hogy képzelem azt hogy a Cullen család asztalához megyek.Őszintén szólva nem tudom kik a Cullen-ék,de nem is nagyon érdekel.
Már a salátám háromnegyedét megettem mikor valaki megszólított.

-Hello.-

-Hello.-

-Elnézést,de eltudnál ülni máshova tudod ez én és a testvérem asztala.-

-Már megbocsáss,de nincs egy asztalra se ráírva hogy kié.

-Oké én megértem hogy nem tudhattad mivel új vagy itt de attól ez még a mi asztalunk.-Persze én meg csak úgy átadom nektek az asztalt mert ti azok vagytok,kár hogy nem félek tőletek...Közben megjöttek a testvérei is,mindjárt véletlenül hozzáérek az egyikhez,hogy megtudjam a keresztnevüket.

-Hello nektek is.-

-Szia.-A fekete hajú van a legközelebb akkor talán őt érintem meg.

-Menj már el innen.-Alice,Jasper,Rosalie,Emmett és Edward szóval így hívják őket...

-Megkérdezhetem drága Rosalie Hale Cullen,hogy miért itt menjek el hiszen ti csak ülnétek itt és ahogy már Edward-nak is megmondtam nincs ráírva hogy ez a Cullen-család asztala,attól még hogy jó ideje ti ültök itt.-mikor befejeztem újból elkezdtem enni a salátámat,úgyis mindjárt becsengetnek és biológia órám lesz.Uhh.

Edward szemszöge

Kezd idegesíteni ez a csaj,Bella.Első napja van az iskolában de már veszekedik velünk,ilyen se volt még hogy valaki visszamert volna szólni nekünk.Ezen kicsit meglepődtem,de már tudom hogy más mint a többi ember hiszen a gondolataiban se tudok olvasni.
Végre megjöttek a testvéreim hátha ők tudnak rá hatni.

~Szia Edward.Mit keres Bella a helyünkön?~
Na szerinted Alice mit csinál az asztalunknál talán eszik...

-Hello nektek is.-

-Szia.-Hát nem tűnik valami kedvesnek,Rosalie természetesen adta magát...
~Olyan mintha tudná,hogy mik vagyunk.Ráadásul nem is fél tőlünk.~-Jazz elmélkedik,de azért én egy aprót bólintottam,annak jeléül,hogy szerintem is igaz.

~Edward,szerintem tudja.~

-Na mint látjátok,végeztem is ,megyek, jó étvágyat nektek is.Nem mintha ennétek majd.-az utolsó mondatot már nagyon halkan tette hozzá nekem is nagyon kellett figyelnem hogy meghalljam.

Leültünk és elkezdtünk "enni" vagyis inkább beszélgetni.Persze a téma Bella volt.

-Szerintetek tudja a titkunkat?-.Alice.

-Nem tudom,de van egy olyan érzésem,hogy igen tudja.Tudja hogy nem eszünk és mégse mondtuk a nevünket és mégis tudja,pedig ahogy hallgatom a gondolatokat Bella senkivel nem beszél kivéve a tanárokat.-kicsit furcsa lány.

-Majd ha hazamegyünk elmeséljük Carlisle-nak ő biztos ad majd valami magyarázatot.

Bella szemszöge

Látni kellett volna az arcukat.Olyan nevetséges fejeket vágtak,de mégis a legviccesebb Edward volt.De volt egy furcsa dolog mikor hozzáértem Alice-hez valakinek üzent gondolatban.Edward-nak üzent ha jól értettem,az a barna hajú.
Mindegy sietnem kéne biológiára nehogy elkések.
Szuper csak egy szabad hely van oda pedig nem akarok ülni...

-Üdvözlöm az osztályban Miss Swan.Kérem foglalja el Edward mellett az utolsó szabad helyett.-

-Rendben.-

Szuper,most még a biószt is ki kell mellette bírnom.
Olyan lassan telik az óra ráadásul én ezt már tanultam.Mi lenne ha megtudnám mire gondol Edward.Érdekelni mi járhat most a fejében.
Kicsit arrébb rakom a könyökömet és akkor már össze is ér,de lehet elhúzódik mivel hideg a teste és ezt nem szokták hangoztatni.Mindegy egy próbát megér.

~Vajon mennyit tudhat rólunk?Mindent?Alice miért nem látta őt?Mindegy ezek a kérdések válaszolatlanok maradnak valószínű kivéve akkor ha nem próbálok meg vele beszélgetni,de Alice azt mondta hogy nem beszél senkivel a tanáron kívül.Egy próbát megér.~

-Szia Bella.-attól hogy te akarsz én még nem akarok veled beszélni szóval "gyilkos-tekintet",bevált :).

~Az a nézés,Jézusom komolyan még én se tudnék így nézni.~

Végre kicsengettek még lesz egy tesim.Uhhhhh, előre félek ,kíváncsi hány embert fogok leütni vagy inkább arra hogy hányszor fogok esni.Előre félek belegondolni,de nem baj utolsó órám és mehetek haza.Mehetek a Lamborghini-mhez *_*

Na ne.Most komolyan az összes Cullen itt van,na jó Rosalie és Emmett nincs itt.Szuper akkor előttük fogom magam égetni...
Elkezdődött.Foci.Hát azért ez még mindig jobb mint a kosárlabda vagy a röplabda.Meg kéne kérnem lehet a tanárt hogy had álljak ki,biztos megengedi ha megmondom neki ha ön- és közveszélyes vagyok.
Cullen-ék beállnak szuper ráadásul Alice-el vagyok.Na mindegy megállok a bal felén legfeljebb ha jön a labda elfutok,senki se fog hülyének nézni.

Ezt az órát is túléltem és csak 6x estem el és senkit nem rúgtam le szuper,habár egyszer Alice-t is magammal húztam esés közbe és ezen Edward és Jasper jót nevettek,de mindegy megyek az autómhoz,komolyan mondom már hiányzik.
Jó végre kint lenni egy kicsit a friss levegőn még akkor is ha nem lenne muszáj lélegeznem.

Edward szemszöge

Végre vége az utolsó órámnak is és mehetek megbeszélni a dolgokat Carlisle-al.Ott van Bella és az ő szuper autója,meggyőzőm Carlisle-t hogy én is had jöjjek inkább a másik kocsimmal,nem érdekel a feltűnés.
Bella éppen zenét kezdet hallgatni,nem látta hogy felé száguld egy autó nem értem hogy lehet ez,de nem hagyhatom hogy meghaljon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése