2009. október 11., vasárnap

Megtalálni és Megszeretni 9.rész




Bella szemszöge

Ma végre megérkezik Sebi.Nagyon várom már hogy leszálljon a gépe és újra találkozzunk,sok volt ez a fél év.
Edward kijött velem a reptérre ő akar lenni az első aki megismeri,sajnos ez nem fog valóra válni mert Jasper már ismeri,de őt ez nem érdekelte,szóval csak második lehet.Már legalább egy órája vártunk a gépre mikor bejlentették,hogy az Olaszországból tartó járat még késni fog egy fél órát.Szuper.

-Bella,nem vagy éhes?Ma még csak reggelit ettél,most pedig már lassan dél.-

-Talán egy fagyit kérek.-mondtam neki mosolyogva.

-De az nem rendes étel,egyél valami mást inkább.-

-Csak fagyit vagyok hajlandó enni.-makacs vagyok,tudom.

-Jó rendben,de legalább 3 adagot kell enned.-

-Uhh,nem hiszem hogy összejön.-Elmentünk megvenni nekem a whisky krém fagyimat ,ez a legfinomabb fagyi.+ adagból lett egy.Mikor végeztem a fagyival akkor érkezett meg az Olaszországi gép,egyszóval megjött Sebi remélhetőleg,de úgyis szólt volna ha nem jön.Remélem.Kár volt ezért aggódnom.Sebi jött ki először,mikor megláttam rögtön odafutottam hozzá és nyakába ugrottam pedig megpörgettet úgy mint a filmekben.

-Szia Sebi.Annyira hiányoztál már,azt hittem már vissza se akarsz jönni hozzám.-közbe megpusziltam.

-Szia Bells,nekem is hiányoztál már nagyon,sajnálom,hogy csak most jöttem,de eddig elfoglalt voltam,majd mesélek neked és csak hogy sose szabadulsz tőlem.-

-Remélem is.-vigyorodtam rá.Közbe Edward is odaért mellém,úgyhogy be kellene mutatnom őt.

-Sebi ő itt Edward.Edward ő itt Sebi.-

-Örülök,hogy megismerhetlek.-.Edward.

-Szintúgy.-.Sebi.

-Bells húgi miért nem meséltél róla,igazán elmondhattad volna,hogy van egy barátod.-nem is ő lenne ha nem szidna le ilyenért.

-Bocsi,de jobban szeretem volna ha így ismeritek meg egymást,mint úgy hogy telefonom közlöd vele.-

-Jó,semmi baj.

-Edward neked van családod?Gondolom van kevés vámpír van mostanában egedül és látom hogy te vega vagy szóval tuti van.-ezt se itt kellene megbeszélni...

-Igen,de szerintem menjünk el hozzánk,hogy megismerd a többi család tagot is,ne csak engem.-

-Rendben.-

-Sebi,lesz majd egy meglepi ember is ott.-mondtam neki mosolyogva.

-Ki lesz az?-túl kíváncsi bátyám van.

-Mondtam már,hogy meglepi lesz.-

Elindultunk,hogy bemutassuk Sebi-t a Cullen-nek.Kicsit félek hogy mit fognak gondolni róla.Kicsit olyan mint Alice csak ő fiúba,nem pedig lányba.Talán Sebi-be még egy picivel több is az energia.
Mikor odaértünk Sebi szinte már ugrált nem is lépkedett.Oda se értünk,de már nyílt ki az ajtó és az egész család kijött rajta.

-Sziasztok!-

-Sziasztok!-mindenki köszönt egyszerre vissza.

-Talán jobb lenne bent beszélgetni,nem gondoljátok?-

-De igazad van Bella,na gyertek menjünk be és ismerjük meg Sebi-t.-

Mikor beértünk mindenki elfoglalta helyét a kanapén és elkezdtünk beszélgetni.Habár először bemutattam Sebi-t mindenkinek.Megbeszéltük az egész életünket.Cullen-ék is meséltek az életükről,mondjuk ők kevesebbet mint mi.Jasper és Sebi pedig örültek hogy újra találkoztak.

-Sebi van valamilyen képességed?-.Carlisle.

-Igen van,de nem szeretem nagyon,szerintem túl hülyeség az ilyen képesség.-

-Elmondanád?-

-Ja igen persze.Láthatatlan tudok lenni és ha láthatatlan vagyok akkor áttudok menni a falon vagyis inkább bármin.-

-De hiszen ez csodás képesség,csodálom hogy a Volturi még nem próbált meg megszerezni.-uhh.akkor asszem ideje elmondani ezt is.

-Tudjátok Sebi éppen a Volturitól jön.-

-Mi?De hát miért volt ott?-

-Mert ott él a szerelmem.-nem tudta volna a nevét mondani,miért pont ezt a szót kellett használnia...

-Megtudhatjuk,hogy ki a barátnőd?-

-Persze. Jenny Volturi,de nemsokára már Jenny Swan lesz,ugyanis megkértem a kezét ,ezért elfog jönni a Volturitól és ő is vegetáriánus vámpír lesz.-jézusom.jézusom.Pont most kellett elmondania,nem csak én döbbentem meg hanem mindenki.

-Jenny is idefog jönni hozzánk élni?Ugye ezt most nem gondoltad komolyan,hiszen tudod hogy nem szeretjük egymást.-

-Bells nekem ti ketten vagytok a legfontosabbak.Ha azt akarod,hogy veled maradjak akkor elkel fogadnod Jenny-t.-

-Jó megpróbálok együtt élni vele,de csakis miattad,nem akarlak elveszíteni.-tényleg ideje lenne kibékülni vele.

-Na szerintem ideje lenne menni.Gyere Sebi.-

-Bella én is elmennék veletek ha nem baj.-.Edward szerintem ha nem ajánlod fel felhívtalak volna hogy gyere át :)

-Gyere nyugodtan.-

Mikor hazaértünk megmutattam Sebi-nek mit hol talál és a szobáját is megmutattam neki.

-Figyeljetek, nem lenne baj akkor én elmennék vadászni,már régen voltam és gondolom nem örülnétek neki ha valakit megtámadnák.

-Persze menj nyugodtan.-

-Lenne még egy kérdésem.Ti jártok iskolába?-

-Igen,csak most éppen tavaszi szünet van,de jövőhéttől suli és neked is jönnöd kell.-

-Rendben,holnap estére itthon vagyok.-

-Na mivel üssük el az időt?-kérdezte Edward és a szemében láttam a tüzet,szerintem nem sok kellett neki hogy rám vesse magát.

-Van egy ötletem,biztos tetszeni fog.-odarántott magához és szenvedélyesen megcsókolt.Edward felkapott és bevitt a szobámba.Elkezdtem Edward vetkőztetni és mikor már csak alsónadrág volt rajta megszólalt a telefon.

-Ne vedd fel.-mormolta a nyakamba Edward.

-Egy perc és itt vagyok.-

-Szia Bella.-

-Szia Alice.Nem éppen érek rá úgyhogy gyorsan mond.-siess Alice mond mit szeretnél.

-Légyszíves vedd le a ruhádat mielőtt Edward letépi,nagyon szép ruha.Kérlek.Kérlek.-ezért felhívni...

-Rendben.Most leveszem.-ledobtam a ruhát a kanapéra.-levetem remélem örülsz Szia.-megse vártam hogy visszaköszönjön.Futottam vissza Edward-hoz.

-Hol is hagytuk abba?-kérdeztem tőle incselkedve.( xD )

-Hát most akartalak megszabadítani a ruhádtól de látom már te sikeresen megcsináltad helyettem.-mi közbe ezt kimondta újra odarántott magához és szenvedélyesen megcsókolt.
Ezen az estén végre egymásé lettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése