2009. október 11., vasárnap

Megtalálni és Megszeretni 6.rész

Megtalálni és Megszeretni 6.rész















Bella szemszöge


Kezdet idegesíteni Rosie viselkedési.Mivel egész héten sütni fog a nap ezért nem megyünk suliba.Jó is lenne,ha Rosie folyton nem vásárolni akarna vagy éppen náluk lenni.Mikor náluk voltunk vagy Edward szobájába voltunk amit nem értek vagy pedig lent a nappaliba.Az ő és Emmett szobájába csak a szekrényét mutatta meg.Szép ruhái voltak habár nekem kicsit feltűnőek voltak mondjuk Rosalie szereti a feltűnést,de azért még szeretjük.


-Bella indulnunk kellene.Gyere már le.-már megint vásárolni akar.Lassan már nekem is akkora lesz a gardróbom mint neki.


-Jó nyugi,Rosie megyek 1 perc és ott vagyok melletted.-


-Ajánlom is,amúgy ma Edward visz és hoz minket.Felajánlotta,hogy eljön és cipeli a holmijainkat.-persze,persze majd pont ő,amikor ott vagyok a Cullen házba akkor is max. 5 percet van velem egy légkörben.


-Szuper lesz akkor.-


-Na ne legyél ilyen inkább gyere.-


-Megyek.-és már bent is ültünk az autóban.Edward vezetett Rosie pedig hátra ült nem értem miért hiszen eddig soha nem volt hajlandó hátraülni.

-Hello.-


-Szia.- na meg is volt a beszélgetésünk Edward-dal többet úgyse szólunk egymáshoz.


-Hova is megyünk?-fordultam hátra Rosalie-hoz.


-Seattle-be megyünk ma inkább.-oké megértem én hogy vásárolni akar,de pont ma mikor Edward is itt van.Kezd olyan érzésem lenni,hogy direkt akarják hogy Edward-dal együtt legyek.Áh nem hiszem.


-Gyere Bella,megérkeztünk ideje vásárolni.-


-Megyek,megyek.-


Kezdtem kicsit megunni,hogy Rosalie boltról boltra járkál ezért egy kicsit leültem.2 perce se ültem ott mikor Edward odajött hozzám.


-Szia pici Bella.-


-Szia nagy Edward.De azért nem vagyok olyan pici.-


-Én meg nem vagyok olyan nagy.-


-Hogy tudott Rosalie rávenni,hogy elgyere.-


-Új autót ígért.De van egy olyan érzésem,hogy nem fogom megkapni...-


-Milyet ígért?-


-Egy piros Porsche Carrera gt.-


-Értem.-


-Unalmas itt mi?-


-Nem éppen szórakoztató,de ahogy látom már te is kezdet unni a vásárlást.-


-Hát igen,Rosie-val kicsit fárasztó.-már amennyire eltudok fáradni.


-Kicsit...-


Ezután nem nagyon szóltunk egymáshoz már csak azt figyeltük hogy Rosie hogy futkos egyik boltból a másikba és hogy fut ide minden 5-dik bolt után,lerakni a cuccait.

Egy idő után Edward megszólalt.


-Tudod mikor első nap megláttalak,azt hittem te ilyen apuci kislánya vagy,de mostanra már teljesen máshogy gondolom.Tudod Rosie egyszer véletlenül elfelejtette,hogy van a családba egy gondolatolvasó és valami olyanra gondolt amit nekem nem szabadna tudnom.-


-Megtudhatom,hogy mi az?-


-Azt hittem,hogy te mondod el nekem,de látom,hogy nem tudod milyen emlékről van szó.

Rosie és te az erdőben beszélgettek rólad és valami olyat mondtál amiről nem akarom elhinni hogy igaz.-Jézusom,Rosie,hogy teheted meg hogy voltál képes elfelejteni hogy ott egy gondolatolvasó.


-Nem tudom mennyit hallottál belőle,de amit láttál és hallottál is az igaz.-


-Rendben,nem akarod elmondani az egészet?-


-Gondolom muszáj lesz,szóval.Apám vámpír,anyám pedig félvámpír,így lettem én háromnegyed vámpír.A szüleimet megölték még régen azóta egyedül vagyok.Sok helyen éltem már pont úgy ahogy ti is és pontosan 99 éves vagyok.


-Szegény,biztos rossz lehetett.Én pedig 101 éves vagyok ha már te így elárultad én is. :)-jujj,de kedves...

-Tudod nagyon szép lány vagy.-


-Kösz,de tudom hogy nem igaz.-


-Pedig igen.-


-Akkor még egyszer kösz és csak hogy tud te se panaszkodhatsz.


-Kösz,de nekem ez csak azért van mert vámpír vagyok.-nem tudom mi ütött belém hiszen alig ismerem,de valami furcsát éreztem iránta még senki iránt nem éreztem ilyet.Furcsa volt,nagyon is.


Kíváncsi voltam,hogy Edward mit gondolhat ezért hozzáértem.


~Miért kellett pont belé szeretnem?Olyan gyönyörű,de ő biztosan nem így érez irántam~-Jézusom...mit gondol Edward belém szeretett lehet hogy akkor én is azt érzem?nem az nem lehet.


-Tudod van egy képességem.Ha valakihez hallom a gondolatait és előbb te nagyon érdekes dolgot gondoltál.-


-Uhh.Gondolom akkor hallottad hogy mit gondoltam előbb rólad.-


-Igen és tudnod kell,hogy én is így érzek.-megcsókoltam ő pedig visszacsókolt,Rosie zavart meg minket.Mosolyogva néztünk fel rá és láttam hogy ő is mosolyog.


-Na végre hogy egymásra találtatok.Alice már az első nap "megjósolta" hogy együtt fogtok lenni.Milyen igaza lett.-


-Nem mehetnénk?Elszeretném mondani a többieknek is ,hogy mi vagyok igazából.-


-Rendben induljunk.-


Elindultunk hazafelé,olyan jó érzés volt,hogy végre nem vagyok egyedül hanem van egy csodálatos barátom és egy barátnőm akiknek mindent elmondhatok és nem kell titkolóznom előttük.

Edward-dal egész után fogtuk egymás kezét és amikor megérkeztünk a Cullen birtokra akkor is kézen fogva indultunk be a házba,ő ezzel támogatott engem.



Edward lehetséges új autója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése