2009. október 11., vasárnap

Megtalálni és Megszeretni 3.rész















Bella szemszöge

Arra lettem figyelmes,hogy a többiek sikítoznak én pedig csak fénycsikorgást hallok.Hátranéztem hogy valami barom éppen elakar ütni.Biztos az én gyönyörű Lamborghini-m kell neki,tudom hogy hülyeség de hát ki olyan béna hogy a tiszta úton megcsússzon az ilyeneket nem szabadna volán mögé engedni.
Most már mindegy.
Feltűnt Edward és az hogy megakar menteni??? engem nem kell megmenteni,na ideje elugrani az autó elöl,talán most már nem látnak annyira.Majd kimagyarázom,de nem hagyhatom hogy elüssön hiszen akkor rájönnek,ha az emberek nem is de Cullen-ék biztosan.
Gyorsan elugrottam és akkor láttam hogy Edward-ot viszont egy kicsit megüti,persze a többiek elkezdtek kiabálni,hogy jól vagyunk e...

-Bella, jól vagy?-de megdöbbenve nézték,hogy nem engem ütött el Tyler,hanem Edward-ot.-Edward,hogy kerülsz te ide?Jól vagy?-

-Igen,jól vagyok.-ahogy néz uhh ez még tőle is félelmetes.

-Nem hiszen láttam hogy eltalált az autó jobb lenne ha hívnánk neked egy mentőt.-

-Nem kell.-nem jó emberrel kezdet ki,túl makacs vagyok hogy feladjam.

-Akkor is hívok neked.-és máris hívtam őket.Nem kellett sok idő és megjöttek és nagy örömömre Edward-nak muszáj volt mennie.Igaz nekem is kellett,de legalább én mehettem a saját autómmal,hála Edward közbe lépésének egy karcolás sincs rajta :).
A kórházban magyarázkodhattam,hogy hogy sikerült olyan gyorsan elugranom,erre én csak azt mondtam nekik hogy nem is volt messze mikor észrevettem ezért gyorsan eltudtam onnan menni.

Edward szemszöge

Eltűnt.Hova tűnt el 2s alatt?Erre csak egy vámpír lenne képes,de ő nem az.
Most meg mentőt akar hívni nekem egy vámpírnak,nevetséges.

-Nem hiszen láttam hogy eltalált az autó jobb lenne ha hívnánk neked egy mentőt.-

-Nem kell.-nem történt semmi csak Tyler autójának lett gondja.

-Akkor is hívok neked.-és már hívta is őket.Addig én is felhívom Carlisle-t hogy legalább ő kezeljen,igaz hogy elvileg nem szabadna neki.

Szuper megjöttek a mentősök és mennem kellett velük...Mikor megérkeztem a kórházba Carlilse már kint várt az ajtóban. Elkellet neki mindent mondanom az én szemszögemből.Miután elmondtam neki mindent Carlisle megszólalt.

-Edward.Jó lenne egy fáslit felrakni ,hogy hihetőbb legyen.-

-Rendben.-

Mikor Carlisle végzet velem,hazaindultam,de otthon volt Rosalie.

-Mégis mit képzeltél,csak úgy megmentesz egy embert.-

-Neked is szia Rosie.Csak hogy tud nem mentettem meg elugrót a kocsi elől 2s alatt.-

-De hiszen az lehetetlen.Egy ember nem képes ilyen gyorsan elugrani.-Jasper.~Vajon hogy sikerült neki.Néha még egy vámpírnak se elég 2s hogy elugorjon,jó ez tényleg ritka és béna vámpírnak kell lenni hozzá,de akkor is.Nagyon gyors a kiscsaj.~

-Tudom,hogy hihetetlen de igaz.-

-Igazat mond.Láttam.-Alice az én megmentőm,nem hiszem hogy valaha is elhitték volna nekem ha csak magyarázom,de itt van Alice.

-Köszönöm Alice.De ha most megbocsátotok,felmennék a szobámba.-

-Menjél csak Edward.-

Bella szemszöge

Bekellet még mennem a kórházba,de azt mondták hogy semmi bajom és mehetek is haza.Előtte még Carlisle Cullen-től megtudtam,hogy Edward-nak se lett nagy baja.Nem mintha lehetne.

Mikor haza fele tartottam eldöntöttem,hogy bemegyek Seattle-be vásárolni már rámér pár új ruha.
Elindultam,jó döntés volt elmenni annyi szuper ruha volt,jó sok ruhát vettem ezért kivittem az autóhoz.Mikor bementem leültem egy padra,fagyival együtt és akkor jött a meglepetés.

-Szia Bella.-szuper még hozzám is jött...

-Szia...Alice.-vajon mit akar tőlem?

-Azért jöttem,hogy megtudjak rólad néhány dolgot.

-Hát akkor nyugodtan kérdez.-

-Rendben.-

-Hogy sikerült 2s alatt elugranod az autó elől?-gondolhattam volna.

-Nem volt olyan messze mikor észrevettem és ezért gyorsan eltudtam ugrani.-

-Edward nem ezt mondta.-

-Pedig így volt.-

-Mindegy.Inkább mond el akkor hogy mi vagy.-

-Ember,mi más lennék talán vámpír vagy esetleg egy alakváltóvérfarks.Ugyan már Alice te se hiszed el hogy ezek a mesebeli lények léteznek.-remélem ezzel a válasszal sikerült kimagyaráznom magam.

-Jó rendben,hiszek neked,de csak azért mert én se hiszek az ilyenekben.-

-Oké.-

-De most irány vásárolni,hiszen azért vagyunk itt.-na persze én igen,de te...

-Bocs Alice,de én már megvettem minden olyan ruhát ami kell,szóval én megyek.-

-Nem mész sehová,egy ruhát még nem vettél meg.-

***

-Alice.Nekem nincs szükségem erre a ruhára.-

-
-Igen lesz.De igenis van,sőt holnap ebbe kell jönnöd suliba.Holnap lesz 2 biológiád nem?-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése