2009. október 11., vasárnap

Megtalálni és Megszeretni 1.rész



















(Edward szemszöge)


-Edward gyere már le indulnunk kell az iskolába.Ne akard hogy felmenjek érted.-Alice.Mindig megtud nevettetni,még hogy feljön és majd ő lecipel...Jó tudom,hogy erős,de akkor is :)

-Jól van kicsi és erős Alice már megyek.-és el is indultam lefelé.

-Rosalie és Emmett a BMW-vel mennek mi pedig a Volvo-dal.-


-Rendben.-

-Alig várom,hogy odaérjünk és megismerkedjünk az új lánnyal.Szerintetek ő is úgy ellesz ájulva tőlünk?-Alice,nem is ő lenne ha nem beszélne egyfolytában.

~Edward persze kifog akadni,már előre láttam~

-csak véletlenül hallottam meg Alice gondolatát,de rögtön kíváncsi lettem.Miért akadnék ki?hiszen csak egy lány.
Végre odaértünk a sulihoz és megszabadulhatok Alice-től legalább egy kis ideig.


(Bella szemszöge)


Végre megérkeztem Forks-ba,tetszik a hely kár,hogy itt se maradhatok sokáig,mert vagy gyanús kezdek lenni vagy pedig ők megtalálnak és akkor gond lesz. Na keressük meg az új házamat.Ez csodálatos,megint jól választottam kép nélkül. :) Belülről még szebb mint kívülről,szerencsére már be is van rendezve. Ideje kipakolni,mondjuk sose értettem,hogy miért veszek mindig ilyen nagy házat amikor egyedül élek.Ez a gondolat mindig elszomorít,a szüleim és a testvérem miattam halt meg. Keresek egy könyvet talán azzal majd gyorsabban telik az idő.Holnapután kezdődik csak a suli addig lesz időm körülnézni a városban és az erdőben. Na ideje felöltözni és elindulni körülnézni és a látszat kedvéért még vásárolnom is kell. Nagyon szép város Forks,szeretem az esőt is igaz a hideget már kevésbé,de kibírom ezt a pár évet itt.Után na valami naposabb helyre megyek.

Mit vegyek...Kéne szereznem egy kocsit is hiszen valahogy elkel jutnom a suliig,gyalogolni meg nem fogok.
Oké akkor elsőnek keresünk egy autó üzletet. -Jó napot.-

-Jó napot!Miben segíthetek?-

-Egy autót szeretnék.Az ára mindegy az a lényeg hogy gyors legyen.-hát igen azért a gyorsaságról nem mondok le.

-Rendben.Jöjjön utánam mutatok pár autót.Itt van például ez a Lamborghini.-úristen,rögtön beleszeretem.gyönyörű autó.

-Megveszem.-kicsit döbbenten néz rám gondolom az autó ára miatt,de ugye az nekem nem akadály.

-Mikor szeretné elvinni?-

-Ha lehetséges most,holnapra kellene.

-Rendben van,fáradjon velem és akkor elintézzük a papírokat és viheti is.-

-Köszönöm- Elindultunk az iroda felé ott.Kitöltöttem a papírokat és kifizettem az autót és már indultam is az én gyönyörű szürke Lamborghini-al. Gyorsan bementem egy boltba is vásároltam néhány kiflit és már mentem is haza. Sokan néztek meg az úton,de én nem törődtem vele.

Na ideje letenni a könyvet,ma már suli van és nem késhetek el az első nap.Gyorsan lezuhanyoztam és felöltöztem. Teljes szürkébe öltöztem,hogy az autóval összhangban legyek. Elindultam,kicsit ideges vagyok,hogy mit fognak szólni hozzám,de mivel úgyse beszélek majd senkivel ezért nehéz lesz megtudnom,de majd véletlenül használom a képességemet. :)
Megérkeztem.
Mindenki engem bámul,hát nem csodálom itt minden autó ősrégi én meg beállítok egy Lamborghini-vel.
De azért akad 2 autó ami nem az őskorból van. Nehezen,de kiszállok az autóból,kár volt most még többen kezdtek el nézni.Szép kecsesen elindulok a titkársághoz elkérni az órarendem.

Már túl vagyok egy történelmen egy matekon és egy irodalmon,most pedig ebédszünet következik.Remélem lesz üres asztal.

(Edward szemszöge)


Még nem érkezett meg az új lány.Alice már majdnem kiugrik a bőréből annyira izgatott,de nem tudom miért mindig Jasper-re gondol.Biztos titkol előlem valamit.Ekkor megérkezett az új lány.
Egy Lamborghini-vel,Jézusom azért ő is ért az autókhoz.Mindenki döbbenten nézik.
Én pedig a gondolatait hallgatnám ki ha kitudnám,de egyszerűen nem hallom hogy lehetséges ez? Ezt majd megkel beszélnem Carlisle-val. Alice-ra nézek ő pedig kuncog.

-Mi olyan nevetséges Alice?-

-Edward,Olyan aranyos fejet vágtál miközben próbáltad kiolvasni a gondolatait.-

-Szóval te tudtad hogy nem fogok tudni olvasni a gondolatai között?-

-Igen tudtam.~Ne haragudj,hogy nem szóltam~-ja persze eltudom képzelni mennyire sajnálta.

-Mindegy menjünk órára.-


Mindenki elindult az órájára.Milyen jó hogy nekem egyik testvéremmel sincs közöm órám,nekik meg szinte az összes közös...
Első órám tesi,második földrajz,harmadik történelem.Nem fognak sok gondot okozni. Miután vége lett az első három órámnak elindultam az ebédlő felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése