2009. október 11., vasárnap

Megtalálni és Megszeretni 8.rész













Bella szemszöge


Mikor beértem Seattle-be rögtön az autókereskedőhöz mentem.

Aggódtam,hogy Alice meglátja mit tervezek.Talán jobb lenne ha elmondanám neki és megkérem,hogy ne mondja el másnak.Igen ezt fogom tenni,felhívom Alice-t és elmondom neki.Már hívom is.


-Szia Alice.Egyedül vagy?-


-Szia Bella.Igen a többiek elmentek vadászni.Miért keresel?-


-Tudod Edward-nak szeretnék ajándékot adni és direkt nem döntöttem el nehogy te meglásd és véletlenül gondolj rá mikor ott van,de rájöttem,hogyha véletlenül eldöntöm akkor rájössz és akkor nem lesz meglepetés,gondoltam felhívlak és elmondom neked.Szeretnélek arra megkérni,hogy ne mond el senkinek,ne is gondolj rá légyszíves.-


-Persze,de elmondod mit szeretnél adni neki?-


-Oké elmondom egy autót.-


-Milyet?-kíváncsi Alice...


-Egy piros Porsche carrera gt.-remélem jó lesz neki.


-Ezt jól eltaláltad pont olyan autót szeretne.-huh.


-Akkor jó.Bocsi,de most megyek megvenni utána pedig megyek vissza hozzátok és megkérem őket hogy vigyék hozzátok.-


-Okis,Szia.-


-Alice.A többiek mikor érnek vissza?-


-16:00 körül érnek haza.-


-Oké.Köszönöm,Szia Alice.-


-Szia Bella.-


Mikor letettem a telefont bementem a kereskedésbe.Rögtön ott termet mellettem egy férfi aki mutatott néhány autót,de azért én maradtam az eredeti ötletemnél.


-Akkor biztos Porsche carrera gt lesz?-


-Igen.-


-Mikor szeretné elvinni?-


-Hát ha lehetséges lenne akkor szeretném ha kiküldenék egy címre.-


-Oké,akkor jöjjön be és elintézzük a papírokat.Még ma kiküldjük az autót a címre.-


-Köszönöm.Mikorra érkezik meg az autó?-


-Olyan 17:00 vagy 17:30 körül fog odaérni.-


-Köszönöm.viszlát.-


-Viszlát,hölgyem.-


Mikor végeztem az autó vétellel,ettem valamit gyorsan és elindultam vissza Forks-ba.Majdnem 16:00 óra volt és szerettem volna még előttük visszaérni.

Hamar visszaértem Forks-ba de sajnos a többiek megelőztek,de csak néhány perccel.


-Sziasztok.-köszöntem és ők mikor meghallották a hangom rögtön a nappaliba termetek.


-Szia Bella.-


-Szia pici Bella.-eddig fel se tűnt hogy ott van mögöttem és már magához ölel és megcsókol.Emmett köhögésesfuldoklása szakított félbe minket.


-Emmett meg ne fulladj itt nekünk.-


-Nyugi nem fogok.-vigyorgott Emmett.


-Akkor jó.-


-Bella,hol voltál ma?-.Edward nem is ő lenne ha nem kérdezte volna meg. :)


-Seattle-be volt egy kis elintézni valóm.-


-Oké,rendben akkor ne mond el.-és bedurcizot most látom így először de érzem hogy sokszor fogok neki olyat mondani amitől megsértődik így olyan aranyos.Ezen nevetnem kellett.


-Most meg min nevetsz.-


-Semmin.-de most vettem észre,hogy Alice is velem együtt nevet,gondolom látta,hogy sokszor fogom direkt megsérteni Edward-ot.


-Bella ép most döntötte el,hogy sokszor fogja megsérteni Edward-ot,mert szerinte így nagyon aranyos.-erre a mondatra az egész család elkezdet nevetni kivéve Edward.


Olyan gyorsan eltelt az idő amíg a családdal beszélgetünk,hogy arra eszméltem fel,hogy csengetnek.


-Majd én kinyitom.-ugrottam rögtön fel,hiszen én tudtam mit hoztak.


-Jó napot!Köszönöm.Viszlát.-szegény férfi még csak megszólalni se tudott.Visszamentem a többiekhez.


-Kijönnétek egy kicsit van egy meglepetésem Edward-nak és szeretném ha ti is látnátok.-

Mindenki kijött.Senki nem tudta elképzelni mi lehet akkora dobozban,csak Alice és én tudtam mi van benne,de remélem Alice nem gondol rá.


-Pici Bella mi ez?Ez most komolyan az enyém?-


-Igen Edward a tiéd,de bontsd ki,kíváncsi vagyok mit szólsz hozzá.-olyan izgatott voltam és szerintem Jasper is érezte hogy mennyire.Kibontotta.Először csak csodálta majd egy perc múlva már sehol se volt legalábbis én nem láttam csak arra eszméltem fel,hogy ott áll előttem és szenvedélyesen megcsókol.Gondolom akkor tetszett neki.


-Na tetszik?-kérdeztem tőle mikor sikerült szétválnunk. :)


-Egyszerűen csodálatos,nem tudom elmondani mennyire tetszik,a színe is pont tökéletes,nagyon-nagyon köszönöm pici Bella.-


-Szívesen.-mosolyogtam rá.


-Bella ez nem ér én is ilyen autót akartam neki venni,mert hát ugye eljött vásárolni velünk.-persze vigyorgott szóval nem gondolta komolyan.


-Sajnálom Rosie,tudom mennyire megakartad neki venni,majd veszel neki valami mást.-


-Jójó.-


-Bella még egyszer köszönöm és mi lenne ha elmennénk kipróbálni?-


-Tőlem mehetünk.-


Beszálltunk az autóba és elmentünk a Cullen-től.Jó sokáig autóztunk,de szinte egész végig egymást néztük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése