2009. október 11., vasárnap

Megtalálni és Megszeretni 7.rész



















Bella szemszöge

Itt vagyunk a Cullen háznál és most lesz életem legnehezebb pillanata.El kell mondanom nekik,hogy ki vagyok igazából és mindent el kell mondanom a múltamról nekik,amiről még Rosalie se tud.

-Sziasztok.-köszöntem nekik mikor beértünk a nappaliba,mindenki ot volt már gondolom Alice elmondta nekik hogy beszélni szeretnék velük.

-Szia Bella.-köszöntek szinte egyszerre.

-Azért jöttem hozzátok hogy elmondjam nektek a múltamat és hogy ki is vagyok igazából,rájöttem hogy nektek elmondhatom hiszen már rég bántottatok volna ha akartok.

-Rendben ,mondj el nyugodtan mindegyikünk végig fog hallgatni.-

-1916.-ben születtem Liverpool-ban a szüleim Andrew Leiter volt apukám neve anyám neve pedig Dorothy Leiter.Szüleimet 5 éves koromba megölték,azóta egyedül vagyok,mivel 3 év alatt úgy néztem ki mint egy 16 éves.A szüleimet egy bizonyos Denail klán ölte meg farkasokkal együtt mivel azt hitték,hogy újszülött vámpír vagyok akit most változtattak át.Ez nem igaz és most engem keresnek,hogy megöljenek,mert nem tudták a szüleim elmagyarázni,hogy igazából mi is vagyok.Sokszor kellett költöznöm,5 évente új városba kellett költöznöm,hogy ne jöjjenek rá,hogy hol vagyok.Forks-ba is éltem egy darabig de itt hamar megtaláltak ezért tovább kellett mennem.
Van 2 különleges képességem,de csak az egyiket használom a másikat túl morbidnak tartom.Az egyik amit használok is az az hogy ha hozzáérek valakihez akkor tudok olvasni a gondolataiban.A másik az hogyha valakihez hozzáérek elég és ezt akárkin tudom használni,amikor rájöttem erre a képességemre és nem nagyon tudtam irányítani akkor sok ember megöltem vele és ezt nagyon szégyellem.
Ja igen kimaradt a történetemből hogy mi vagyok én és mik voltak a szüleim.Akkor most elmondom.Apu-m vámpír volt Anyu-m pedig félvámpír,én pedig háromnegyed vámpír vagyok.

-Hogy-hogy anyukád nem halt bele a szülésbe úgy olvastam,hogy általában beleszoktak halni.-.Carlisle.

-De anyukám félvámpír volt így csak 2 bordája tört el.-

-A harapásod mérgező?-

-Igen,ha jól tudom akkor a férfi háromnegyed vámpíroknak nem mérgező,de mivel még nem találkoztam egyessel ezért nem tudom biztosan.-elmondjam nekik,hogy már teremtettem egy vámpír?

-Nyugodtan oszd meg velünk amit félsz elmondani.-

-Okis,tudjátok nekem már van egy teremtményem a neve Sebastian Swan.1926-ban változtattam át.

-Én ismerem Sebastian-t,mikor még ember volt barátok lettünk,ő nem félt tőlem,mint a többi ember.-.Jasper.

-Hol van most?-

-Seattle-be ér holnap.Miért?-

-Idejön hozzád élni?-

-Igen,mivel már egy család vagyunk.-tényleg kezdtünk egy családra hasonlítani,úgy szerettük egymást mint 2 testvér és neki se maradt senkije.

-Oké,jöhet de légyszíves majd hozd el őt bemutatni nekünk.Mondtál valamit a történetedben amit nem akarok elhinni.-

-Mi volt az?-

-Denail klán és farkasok akarnak megölni?-

-Igen,Tanya,Irina, Kate,amikor megtámadtak minket még csak hárman voltak,de ha jól tudom akkor most már csatlakozott hozzájuk 2 vámpír.Ismeritek talán őket?-

-Igen ismerjük őket a család barátai,nem gondoltam volna hogy képesek ilyenre.-

-Biztos elfáradtál menjél és aludjál,Edward biztos megengedi hogy a szobájába aludj.-kitört belőlem a nevetés.

-Min nevetsz?-kérdezte mindenki egyszerre.

-Komolyan azt hittétek alszom,ha így lenne akkor már rég elaludtam volna nem gondoljátok,azért már hajnali 5 van...

-Ohh,értem.Akkor elmondanád,hogy miben hasonlítasz a vámpírokhoz?

-Persze,szívesen.Ritkábban ver a szívem mint egy emberré vagy egy félvámpíré,a testem-nem tudom miért- hidegebb mint a tiétek,a szemszínem ha vért iszok akkor piros lesz,mindegy hogy milyen vért iszok,de ha emberi ételt eszek akkor barna,ha valaki megsebez akkor 1-2 perc alatt már nyoma se fog látszani,kicsit gyengébb vagyok nálatok, lassabban futok,mint ti,hallásom és a szaglásom ugyanolyan jó,mint a tiétek.-még valami van?ja igen,szerintem arról is tudniuk kell.-Ha megharap egy farkas akkor nem halok meg,immúnis vagyok a mérgükre.

-Ez érdekes dolog,majd ha lesz időd akkor vehetnék tőled vért?Egy dolgot kifelejtettél a beszámolódból.Napfényre hogy reagálsz?-tényleg ez kimaradt.

-Csillogok,habár nem annyira mint ti de azért észrevehető.Vért pedig nem tudsz venni tőlem.A tű nem tud áthatolni a bőrömön.-

-Oké.-

-Ennyit szeretem volna mondani ha most megbocsátotok akkor elmennék,be kellene mennem Port Angels-be.-

-Rendben veled megyek.-nem jöhet be velem,hiszen meglepetést akarok neki szerezni.

-Sajnálom Edward de ez most egyedül kell elintéznem.-

-Majd én bemegyek veled.-Alice,előled is titkolom,szóval ő se jöhetsz.

-Sajnálom Alice,de te se jöhetsz,most muszáj egyedül mennem.-

Gyorsan hazamentem,Átöltöztem,mert egy kicsit koszos lettem míg hazaértem.Miután végeztem beszálltam a gyönyörű Lamborghinim-be és elindultam Seattle-be.
Nem szabad eldöntenem,hogy mit csinálok,mert ha igen akkor Alice rájön és azt ugye senki nem akarja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése