2009. október 11., vasárnap

Megtalálni és Megszeretni 5.rész

(Taylort mint ha ott se lenne xD )

















Bella szemszöge



Miért néz rám mindenki ilyen furcsán?Semmi érdekes nincs rajtam,jó lehet nem suliba járós ruhába jöttem,de akkor is minek kell így megbámulni...Mindegy inkább odamegyek Rosie-hoz.

-Szia Rosie.-köszöntem neki,megöleltem és még puszit is kapott.


-Szia Bella.-ő is visszaölelt és visszapuszilt.


A többiek csak meglepetten néztek ránk.Gondolom azért mert megszokták,hogy Rosie mindenkihez bunkó,most pedig velem számukra egy emberrel kedves és barátságos.

-Rosie nem vagy beteg?-.Emmett.


-Nem Emmett nem vagyok.


-Akkor nem értelek,mindegy,menjünk órára mindjárt becsengetnek.-


-Rendben menjünk,Bella neked milyen órád lesz?-


-Nekem biológiám lesz.-


-Rendben akkor majd találkozunk ebédszünetben addig is szia!-


-Szia Rosie!-


Elindultak és én is elindultam a 26-os terem felé még jó hogy nem kell messzire menni a bejárattól.Edward jött utánam és láttam,hogy valamit magyaráz magának,de nem tudok szájról olvasni és nem is hallom úgyhogy szívás...


Sajnos Edward a padtársam.Egy jó dolog van most legalább megtudhatom,hogy min gondolkozik. :)


~Miért kellett ezt a ruhát felvenni,amúgy is gyönyörű de így.Ááá.~


Jézusom ezt most komolyan ő gondolta,nem tudom elhinni biztos valaki másra gondolt.Nem akarok még több dolgot megtudni szóval inkább nem érek hozzá.


-Jó napot gyerekek!( xD )Dolgozatot fogtok írni.-szuper még ez is.


Még jó,hogy nem elsőre járok suliba így hamar megírom,ráadásul egész órán dolgozhatunk.Uhh.


Nem volt nehéz 5 percembe telt megcsinálni,de nem csak nekem.Egyszerre lettünk kész és egyszerre is mentünk ki a tanárhoz is.Meglepődve figyelte hogy már kész vagyunk.


-Ilyen hamar kész lettetek.Bella te már tanultad ezeket a dolgokat?-most mint mondjak mondjam neki azt hogy már nem is egyszer...


-Igen tanár úr,a régi iskolámban már tavaly tanultam ezeket a dolgokat.-


-Rendben, üljetek le a helyetekre és foglaljátok el magatokat valamivel amíg a többiek dolgoznak.-


Így is tettünk visszamentünk a helyünkre Edward a gondolataival volt elfoglalva míg én kivettem egy Fernando Torres-es képet a táskámból és elkezdtem lerajzolni pontosan ugyanúgy mint a képen látható.Már egy jó ideje rajzoltam mikor megszólalt.


-Szépen rajzolsz,pont olyan -amit eddig megrajzoltál- mint a képen.-Mivel elméletben nem beszélhetek senkivel,kivéve most már Rosalie nem válaszoltam neki.

Egy ideig megint csendbe voltunk,de újból megszólalt.


-Némasági fogadalmat tettél,hogy nem szólsz senkihez,Rosalie-n kívül.-


-Igen.-mondtam nagyon halkan,de tudtam,hogy úgyis meghallotta.


-Rendben,de azért én szeretnék veled beszélgetni.-beszélj legfeljebb nem válaszolok.


-Tudod nagyon szép a ruhád.-akkor lehet hogy mégiscsak rám gondolta az előbb?Nem az nem lehet.


-Kösz.-azért illik megköszöni ha már ilyet mondott.


-Az autód is nagyon tetszik,szuper autó és nagyon szép a színe is,legközelebb lehet én is ilyen autót választok magamnak.-


-Jó rendben,de nem nagyon érdekel mit szeretnél,szóval légyszíves hagyj nyugodtan rajzolni.-és megtette békén hagyott.

De továbbra is engem nézet és zavart.Amikor végre kicsengetek annyira de annyira örültem,de akkor eszembe jutott mi a második óra.


...Tesi...


Most már nem fociztunk órán hanem párokban labdát dobáltunk egymásnak,nem értetem miért,mi értelme ennek..

Kint kaptam meg párnak csak nem Edward-ot,de pont őt.


Végül is nem lett volna olyan rossz az óra,ha Edward egyszer ne erősen dobta volna a labdát és nem törte volna el a csuklom...

Persze ő azonnal ott volt és vagy 1milliószot bocsánatot kért és én mind az egy millióra azt mondtam,hogy nem érdekel a bocsánat kérése legközelebb ne dobja olyan erősen vagy tartsa kordában az erejét.

Kórházba is voltam,ott begipszelték és haza mehettem.Annyiban jó hogy eltört a kezem,hogy a héten már nem kell suliba menni és mivel a bal csuklómat sikerült eltörnie ezért egy darabig nem is tudok majd írni.

Azt hittem már megszabadultam tőle de már megint csalódnom kellett ugyanis ő hozta a házit és ő is másolta le helyettem.Azért ennek örültem és meg is köszöntem neki.Ráadásul mindennap hozott nekem valamit ,de mindig mondtam neki hogy nem kell ő elfogadta,hogy nekem nem kell de mindig véletlenül itt hagyta mikor elment.


Következő héten már mehettem suliba csak még mindig nem tudtam írni,de amikor Edward is ott van akkor mindig felajánlja hogy leírja és meg se várja a választ elveszi a füzetem.

Rosie-val azóta sokkal jobb barátnők lettünk.Ma pont egy csajos napot tarunk elmegyünk vásárolni és ott fogok "aludni" náluk. :)


-Gyere már Bella,itt még nem voltunk.-és Rosie kb behúzod a 20-dik boltba és szerencsétlenségemre ez pont egy fehérnemű bolt volt.


-Na Bella szerintem ez jó lenne neked.-és odadobott egy nagyon kihívó fehérneműt,de amúgy szép volt.

-Nekem nem kell ilyen,nincs kinek felvennem.-


-De lesz 3-4 nap és lesz.-mi???


-Persze,persze...-


-Alice látta hogy te és E.Majdnem elszóltam magam bocsi,tudod Alice megígértette velem hogy se neked se neki nem mondom el.-De ki a másik akinek nem mondhatja el???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése