2009. október 11., vasárnap

Megtalálni és Megszeretni 10.rész



















Bella szemszöge


Reggel mikor sikerült kiszállnunk az ágyból,leindultunk,de ott meglepetés ért.


-Szia Bella.Hogy vagy?Olyan rég láttalak és mikor elmentél akkor is veszekedve váltunk el.Óh, látom te is megtaláltad a társadat.-azt hittem csak később jön...


-Szia Jenny.Jól vagyok.Kösz.Nem is tudom ki miatt veszekedtünk...Igen én is megtaláltam mint látod.Caius hogy van?-


-Társ?Caius?Miről van szó nem értelek titeket.-tényleg nekik elfelejtettem mondani hogy Caius a mesterem és hogy én vagyok az egyik védelmezője.


-Mielőtt válaszolnék bemutatom Jenny Volturi-t.Jenny ő pedig Edward Cullen.-kezet fogtak.-Tudod Volterra-ban társnak mondják azt ha egy vámpír megtalálja a szerelmét és örökre együtt lesznek.Caius pedig a mesterem.-


-Bella azt kihagytad,hogy te vagy az egyik védelmezője is.-mondta nevetve úgy letörölném a vigyort a képéről,de nem lehet ,mert akkor megbántanám Sebi-t.


-Köszi Jenny.-


-Miért nem mondtad el,hogy Volturi vagy?Miért hazudtad az hogy Swan vagy?nagyon megbántottál.-


-Nem vagyok Volturi egy évig éltem ott.Még a Volturi nevet se vettem fel,mindig Swan voltam/vagyok.-


-Jó rendben,de akkor is ez valahogy kimaradt az élettörténetedből...-


-Sajnálom tudod nem vagyok nagyon büszke arra az évemre.Sose szerettem ott élni,de muszáj volt,azt mondták,hogyha nem maradok akkor megölik az egyetlen barátnőmet.Ez 50 éve volt,sajnos miután beálltam 1 évre rá meghalt és akkor elmentem tőlük.Más már nem volt akit szerettem.Sebi-t nem ölték volna meg,mert akkor Jenny-t is megkellet volna ölniük.De sose ölnék meg hiszen Jenny mégiscsak Aro vérszerinti lánya.-


-Mi?Jól értettem ő-mutatott rá Jennyire-Aro lánya?-


-Igen,mindent jól értettél.-


-Szerintem ezt el kellene mondanunk a többieknek.Talán átjöhetnétek hozzánk mesélni.-gondolhattam volna,hogy ezt mondja,mondjuk meg is értem.



-Tőlem mehetünk,szeretném megismerni a többi Cullen-t is.

-Tőlem is mehetünk.-


-Akkor menjünk.-


Elindultunk a Cullen ház felé.Futva tettük meg az utat mivel így gyorsabban odaérünk,mondjuk én személy szerint most legszívesebben emberi tempóban tenném meg az utat,jó tudom,hogy azért nem vagyok valami gyors se.

Edward nem jött oda hozzám és én se mentem oda hozzá.Megsértődött.Meg is értem valamilyen szintig,hiszen nem mondtam el neki,hogy egy évig Volterrában éltem,de ha egyszerűen utálom azt amit akkor tettem?!


Végre megérkeztünk a házhoz.Alice már biztos látta,hogy mi történt nálunk.

Mikor beértünk a házba mindenki a nappaliba volt szóval igazam volt Alice látta.


-Sziasztok.-


-Sziasztok.-köszönt mindenki vissza.Miután bemutattuk Jenny-t és Jenny megismerte Cullenéket,Alice megszólalt.


-Most hogy megismertük Jenny-t,Bella elmondhatnád a Volturi-s életedet.-


-Nem olyan érdekes...-


-De minket érdekel,így is rossz érzés hogy nem mondtad el,egyikünknek se.-


-Jó rendben.Egy évig éltem Volterra-ban,Caius tanítványa és védelmezője vagyok.Ő tanította meg,hogy ne égjen el mindenki akihez hozzáérek.Megszeretem Caius-t az egy év alatt,ő volt az egyetlen aki nem tekintet kívülállónak azért mert nem vagyok teljesen vámpír.

Azt mondták,hogyha nem maradok Volterra-ban akkor megölik az egyetlen barátnőmet,Nikki-t,de miután beálltam hozzájuk 1 évre rá Nikki meghalt egy autó balesetben és így már nem volt miért maradnom,hiszen ő volt az egyetlen közeli hozzám tartozó.Sebi is közeli,de őt nem ölték volna meg,mivel Jenny a barátnője volt,aki pedig Aro vérszerinti lánya és hát Aro nem okozna fájdalmat a lányának.

Amíg ott éltem sok csatában részt vettem és elég sok vámpírt öltem meg ezért nem is szerettem elmondani senkinek,hogy ott éltem.De mindez már 50 éve volt.-


-Hogy-hogy Aro elengedett?-


-Nem tudom,megmondtam,hogy nem akarok itt élni és elengedett.-


-Pedig ez nem Aro-ra vall,mindegy.


-Lehet azért engedte el téged,hogy később megtámadjon.-


-Nem ezt nem hiszem,Caius nem engedné,hogy megtámadjon.-magamat is próbáltam meggyőzni ezzel.

Miközben beszélgetünk még a Volterra-s életemről és Jenny-t is kikérdezték,Alice-nek látomása lett.


-Jézusom.Nem lehet.-szólalt meg Alice.Edward végig nézhette vele a látomást mert morgást tört fel a mellkasából.


-Alice?Mit láttál?-kérdezte tőle Carlilse.


-A Denail klán idejön.-


-Mikor érnek ide?-


-Fél perc,nincs ideje elmenni,rákel beszélni őket,hogy ő nem olyan amilyennek gondolják.-mikor Alice befejezte beléptek a Denail-ok és mikor megláttak szinte teljesen megfagyott a levegő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése